Brillöga

img_1276 (MMS)

Ja eftersom jag nu är en arbetande och extremt viktig person så tyckte jag att det var dags att fortsätta min make-over till en smart människa. Förutom att jag gått från blond till brun och börjat plugga så var det nu dags för fas 3 - glasögon. Det hade kanske lite att göra med att jag skelar på långt håll och att dom ska få mina ögon att slappna av. Men min första förklaring kändes roligare på nåt sätt. Eftersom mitt fejs motsvarar en badboll i rundhet så var jag tvungen att köpa dom största som fanns. Tog även bilden i profil så ni slapp se min snea näsa. Jobbigt bara att jag inte ser nånting på längre håll i dom. Livrädd varje gång jag reser mig upp och ska gå till skrivaren och ser framför mig hur jag springer rakt in i dörrkarmen. Får väl bjuda på det i så fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0