Äntligen!

img_2992 (MMS)

I flera bemärkelser! Till att börja med så vill jag ursäkta mitt dåliga bloggande och skyller allt på Sony Ericson Xperia som utan konkurrens är världens sämsta telefon. Ja sämre än klossarna man hade i en väska och fällde ut 30 meter antenn för att kanske kunna ringa på. Samma sak för mig fast med handväska och minus 30 meter antenn. Tror dock att den hade behövts. Min älskade iphone har nämligen varit på service för andra gången och för andra gången fick jag en "ny". Situationstecknet pga att jag är sjukt skeptisk till att dom skulle dela ut splitter nya iphones för minsta småfel men så påstås det alltså vara. Hur som helst så fungerade inte mitt liv under den hör perioden. Inga nummer och omöjligt att blogga ifrån. Facebook var ju likvärdigt med att vinna på lotto om man kom in på. Tragiskt att mitt liv består av att ringa, blogga och kolla fejan kanske ni tänker? Då kan jag trösta er med att däremellan är det lite äta, skita, hushållsbestyr, träna, rosevin, jobba och ta hand om andras skit. Nej inte Stoffes. Han får torka sig själv. Lowes pratar jag om..och katternas. Bajs å sido. Jag har både hunnit börja jobba och plugga! Det ni! Borta är nersnorade tröjor och utslitna byxor. Vuxenkläder på. Plugget började igår i Eslöv. Distans men ca 3 träffar/termin vilket i korta drag innebär upp kl 4, framme i skolan vid 10, intensiv info fram till kl 18 och sen hemma kl 24:00 = kraftig skallebank idag. Tåget hem var en skräckupplevelse. Instängd i ett metallrör i 4 timmar med vidriga hostande människor överallt. Satt en snett mittemot som lät som han hade kol eller nåt. Såg framför mig hur alla hans baciller formade en attackbomb i rak riktning mot mig. Bläää. Frisk än så länge. Nä nu är det fotboll och degläge i sängen som gäller. Hejdå hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0