Gofisen

img_1887 (MMS)

Extremt dåligt bloggande. I know och I'm solly. Men nu är jag tillbaks på banan. Helgen gick alldeles för fort. Stoffe var ledig i fredags och vi for runt hela dan för att försöka hitta panel men det sket sig. Lördag var det dop för mig och Lowe och sen när vi kom hem var bror här med våra underbara gudbarn Felicia och Leo. Jag drog iväg på vårfest hos makarna Blixt i gubbängen. Vi var ute i vårsolen men shit va kallt det blev så fort solen försvann. Inget som inte sprit och varma kläder rår på! Dom hade även fixat ett band som spelade lite i garaget. Skitkul! Den årliga kubbtävlingen blev av och tjejerna vann som vanligt. Måste vara fjärde eller femte gången som björne får näcka! Vi ligger alltid skitrisigt till men lyckas alltid vända. Det är redan bestämt tydligen att det är jag som ska näcka för vårt lag nästa år om vi förlorar. Ska därför ligga i träningsläger med mitt lag nästa vår. Vi ska INTE förlora! På söndag var bror med familj kvar så det vart härligt mys. När dom åkte hem kom bästa familjen Ljungberg förbi och solade lite på baksidan. Nu är det bestämt! Midsommar i skummeslöv! Tjohoo:)


Kommentarer
Postat av: kejtan

:) en liten ministoffe.. :)

2011-05-09 @ 14:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0