Skjut mig!

img_8374 (MMS)

Jag mår så dåligt..så dåligt, så dåligt, så dåligt. Har precis vaknat och fick ett återfall direkt. Angående vaknandet så är det sant. Somnade klockan 21 och vaknade 22. Perfekt för nattens kommande sömn! Eller? Hur som helst så tillbaks till återfallet. Somnade med mina första värkar efter ett totalt frosseri av chips och dipp. Mådde så illa och jävligt. Vad gör jag när jag vaknar en timme senare? Jo frossar igen! Vafan:( Nu ligger jag i fosterställning med svullen buk och flåsar och väntar på att jag ska föda ut en chipspåse. Nånstans måste det fan ut nu om jag ska överleva och varför inte vaginalt? Ja jag nämnde "V" ordet. Skyldig. Gillar ju inte att spy. Får för mycket fylle flash backs och en klar fördel med att föda chips är ju att dom krossas av trycket på väg ut. Det är väl tur att en vanlig förlossning inte går till så kanske. Okej jag har spårat. Allt är dom satans jävla chipsens fel! Tänk hur mycket ont som kan rymmas i en 300 grams påse. Var och sniffade på fina lilla Stella-Lee idag! Så liten, nätt och söt. Stort grattis till stolta föräldrar Bella och Daniel! Alla får barn nu känns det som. Får mig nästan att längta efter lilla "Wivi". Men bara nästan. Gick ganska fort över när jag kom hem igen till en snorig överträtt Lowe. Bra preventivmedel det där med barn;) Men "Wivi" skulle ju vara ett A+++ barn så kanske ändå. Eller är det bara för att Lowe sovit i 3,5 timmar som jag tänker så igen? Nä nu släpper vi det och tänker på pärlspont istället. Var förbi 3 byggvaruhus idag och hittade inget som vi ville ha. Börjar tro att det är fel på min smak för allt jag får för mig att vi ska ha finns aldrig. Den vi förklarade för killen på Bauhaus att vi letade efter hade utgått för att alla andra tyckte den va ful! Så vi är antingen före eller efter vår tid. Gissar på det sista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0