Vardag

img_0892 (MMS)

Far och son kollar igenom dagens post. Mest reklam och Lowe verkar ha fastnat för nåt från "granngården". Kryddor, jord och pelargoner. Ja ja. Stoffe kollade igenom mediamarkt bladet och det är märkligt att vi alltid "behöver" en massa saker. Vi har elektronik som skulle kunna underhålla en mindre stad men vi "behöver" tydligen en förstärkare för rea-priset 2.999:-? Jag har sagt under flera år att det enda jag "behöver" är möjligheten att kunna kolla på en annan valfri kanal på tv'n i sovrummet än den kanalen som är på i vardagsrummet. Vet inte om ni förstod men hur som helst så är svaret alltid att vi "behöver" hundra olika saker och jag slutar lyssna direkt. Ja ni förstår ju hur jag har det;)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha sötisar!

2011-05-05 @ 21:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0