Smurfar

img_3003 (MMS)

Som jag älskade dessa små blå smurfar! Av någon konstig anledning är dom slitna på näsorna? Har ingen logisk förklaring till det. Kommer inte ihåg att jag misshandlat mina smurfar. Den mest slitna boken av alla jag plockade hos mamma och pappa var just smurfboken! Kommer ihåg min favoritsida tom. Börjar ta sig i Lowes rum nu. Håller på och målar alla garderobsdörrar. Två nästan klara och två kvar. Med undantag för fönstrena som ska målas sen. 16 timmars torktid har ju helt klart sinkat projektet lite. Varje sida ska målad två ggr. Ja ni kan ju själva räkna ut hur lång tid det tar. Dessutom med liten Lowe runt anklarna. Har glömt att berätta. Mina farhågor om att Lowe förvandlats från ett A-barn till ett Ö-barn visade sig vara helt onödiga. Han var helt enkelt inte i form och därför betedde han sig som ett svin. Starka ord nu jag vet men som situationen var i förra veckan så krävdes det för att ni ska förstå. Men nu. Nu är vi kompisar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0