"Hjulen på bussen snurrar runt runt runt"

img_2190 (MMS)

Tog en field trip till Tumba C idag. Sicken metropol! Inte riktigt va. Lowe tycker det är kul att åka buss i typ 2 minuter sen vill han springa runt på bussen. Detta är såklart inte möjligt och därför får jag hitta på roliga saker resten av resan för att undvika gallskrik och arga blickar från medpassagerare. Var riktigt orolig för vägen tillbaks. Om det inte hade varit lunchdags och regnat så hade jag seriöst övervägt att gå hem! På vägen hem vart han blyg=tyst för att det satt en ung kille bakom oss och log mot Lowe. Perfekt! Sen fick han stå på sätet och titta ut. Tydligen roligare än att sitta i vagnen. Trodde att alla barn älskade att åka buss och tåg? Tydligen inte. Jag stressar nog upp mig alldeles för mkt men det är just för att jag hatar själv när barn skriker på offentliga platser. Oftast så verkar ju alla bry sig utom just föräldrarna till barnet. Märkligt. Sån är inte jag och kommer aldrig bli hoppas jag. Nu ska vi vila. Förhoppningsvis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0