Hyr inte

img_3632 (MMS)

Den här! Inte nog med att den var skitdålig i handlingen men det är ju i princip en p-rulle. Stoffe var väldigt nöjd och berömde mig för en gångs skull för mitt filmval. Hmm... Igår var det första gemensamma fysträningen ihop. Oj va jobbigt. Men kul! Kul art göra nåt nytt. Synd bara att att jag knappt kan gå idag och ännu mer synd att det är fystester om några timmar. Kommer säkert att gå super:/ Har haft Sebbe och Anna här på fika och utmätning av framtida altan. Inte en sån utmätning som kronofogden gör utan måtta, planera, rita. Längtar så! Då blir det inflyttningspartaj. Gästerna kommer att slussan mellan altan med ögonbindel ner i Lowes rum där dom får se igen. Allt däremellan ser nämligen ut som en krigszon. Kan nog bli kul med trappan och lite alkohol! Mitt luktsinne säger mig att det är dags att sluta nu. 414:e blöjan den här veckan..suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0