Problem

Anledningen till det extremt dåliga bloggande dom sista dagarna är att jag inte kan mms:a från min telefon. "Vad har hon för skitlur tänker ni kanske nu"? Kan berätta att det är en Iphone4. Däremot så har jag bytt abbonnemangsform (stavas det så?) i dagarna och då vänds tydligen allt upp och ner. Kan inte skickas MMS och av någon anledning så har jag aldrig kunnat blogga från min telefon utan bilder. Jag måste alltid skicka en bild och sen skriva om den. Om jag bara vill skriva ett inlägg så får jag göra det från datorn, vilket jag alltså gör nu. Måste ringa Telia imorgon och förklara att jag är en dum blondin som inte fattar hur man skickar MMS år 2011. Men det bjuder jag på.

Annars så mår jag skit idag och Lowe också. Han ville inte sova alls inatt utan låg först i långa perioder mellan 19-02:00 och pratade glatt och sjöng. Det kanske låter charmigt och det var det. Första timmen. Sen så gick vi till slut in eftersom vi bestämde oss för att det inte kunde vara särskilt bra för morgondagen om han inte somnade ordentligt och då bröt helvetet lös! Helt hysterisk och inte ens två omgångar välling hjälpte. Hade sån panik faktiskt och när vi till slut somnade allihop vet jag inte ens vad klockan va. Tror att det är hemska tänder på gång och den här natten verkar inte bli bättre. Han har nu legat en timme och pratat och Stoffe gick precis ner. Hörde ett hysteriskt långt skrik. Han har även haft lite feber idag och rethosta som hållt i sig i flera veckor. Han hostar nästan till gränsen att han spyr stackarn. Så min dag har bestått av att försöka överleva själv. Pratade med en väninna tidigare och hon tyckte mitt liv lät jätteintressant. Barnbajs ända upp på ryggen, snor och kattspyor över hela sängen. Ja igår var det katterna som gjorde min dag. Vilken av dom är fortfarande oklart men jag har mina misstankar. Nu är dom under avmaskning.

Heja Sverige ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0