Nr 33281

img_9935 (MMS)

Håll utkik på onsdag. Då ska jag susa fram i vårruset! Haha eller inte! Har aldrig sprungit ett lopp och vet inte hur det kommer sig att jag nu ska göra det. Skyller på jobbet. Deras fel;) Inte min grej att offentligt visa upp min kassa löpstil och svettiga bröstkorg. Hade nog aldrig betalat för det själv. Då springer jag hellre i skogen. Helgen då..jo kryssning med släkten..eller klanen..Dahlberg! Underbart! 18 stycken dårar på en båt mellan Stockholm och Åbo. Vi smälte ändå in förvånansvärt bra. VM i skitfull vanns av min 16-åriga kusin Jacob! Grattis:) Tror att jag kan ha snubblat på mållinjen. Ja ja..nästa gång. Då är titeln min! Man förvånas alltid av hur snuskigt det kan vara på såna här båtar. Luktade hamsterbur på alla toaletter (ja, innan jag hade besökt dom) och fulla människor överallt. Inte bars fulla utan snarare närmare alkoholförgiftning. Fattar inte dom som åker helgkryssning med små barn? Hur kul kan det va liksom? Är fortfarande sliten...shit va gammal jag börjar bli!


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Jaaaa vad kul, jag ska också springa på onsdag. Ska även vara en av uppvärmarna från F&S. Försök hitta mig på ett av podierna så vi får säga hej! PUSS

2011-05-22 @ 18:47:07
URL: http://jacquelinep.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

HALLÅ!!! Saknar dina uppdateringar! :-)

PUSS

2011-05-26 @ 14:55:03
URL: http://jacquelinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0