Tar sig friheter..

img_0448 (MMS)

Så jäkla bitter är jag över att jag inte fick en bild på henne när hon satt i sängen och tvättade könet. Såg så roligt ut och hon såg dessutom helt påkommen ut. Vi testade att sätta ner Lowe och jag tror inte ens att han hann nudda madrassen innan hon flög ut ur sängen. Livrädda lilla sessan:) Idag gick det skitbra med Lowe på träningen. Skönt eftersom han har varit lite gnällig dom sista gångerna. Det är ju inte konstigt med tanke på att vi tränar mellan 19:30-21:40! Lååång tid och lååångt efter hans normala läggning vid 19 men jag är bortskämd. Världens finaste och snällaste lilla son. En timme in på träningen uppmärksammar en av mina lagkamrater mig om att det luktar lite och är dags för blöjbyte. Springer iväg med Lowe och skötväskan in på toa. När jag sen ska ta fram en ny blöja så finns det ingen! Va bra. Får helt enkelt tömma den gamla och fräscha upp den så gott det gick och sätta på igen. Superfräscht. Verkligen. Lowe var nöjd och det luktade inte och det var ändå viktigast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0