Födelsedagspresenter

img_1132 (MMS)

Till mig! Tihi:) Jag och Lowe drog till Skärholmen idag och allt var frid å fröjd på vägen dit. Gick helt ok där oxå när vi gled runt i butikerna men till slut ville han springa runt istället. Sådär kul eftersom jag var tvungen att jaga efter med vagn och kassar. Han gick ju aldrig åt det hållet som jag ville gå åt. Han fick löpa fritt en stund innan jag brottade ner honom i vagnen under vilda protester. Först tänkte jag gå en bit och hoppa på bussen på vägen men den kom precis när vi skulle gå så jag vågade inte chansa. På och trängas med andra vagnar, folk och rullatorer. Gick bra i 1 minut och sen spårade han. Eftersom jag själv är allergisk mot föräldrar som bara sitter och låter sina barn skrika så hoppade vi av vid nästa hållplats. Fick gå hem från Snättringe. Han fick en smoothie och satt och blängde på mig och sen tvärslocknade han! Märkligt att han blev tyst så fort vi klev av bussen. Unge! Köpte nya tights, en enkel blå tröja, smink och gummisnoddar! Lovely:) Längtar efter att testa mitt nya party puder..lördag kanske när söta Jonna ska firas? Nu innebandy med en tvärtrött Lowe..kul?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker verkligen du ska prova de då :D



Pussssss

2011-03-09 @ 15:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0