Äter HELT själv...

img_5610 (MMS)

...åh herregud. Jag vet att jag måste låta honom men det skär i städhjärtat. Mitt inre känns som om det ska explodera när han sitter och kladdar precis överallt med maten. Suck. Får väl hoppas att han får in snitsen fort med skeden och inte tycker att det är kul att äta med händerna men det är ju inte särskilt troligt. Kanske när han är 12! Nu har han även lärt sig att öppna frysen. Känns ju spontant inte så lyckat. Tur att vi har larm på den om den står öppen för länge:) Nu blir det en tur med vagnen tror jag och så kommer söta gravida Isabelle förbi vid 14! Spännande att se hur stor hennes mage har blivit. Inte så långt kvar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0