Bästa!

img_2013 (MMS)

Efter en mysig och slapp födelsedag överraskade Stoffe mig med allt det här! Sötaste:) Min favvis prinsesstårta, kladdkaka (som jag förmodligen inte kommer få i mig), kaffe och smågodis. Helt proppmätt efter tårtbiten men åh så gott! Kolla värmeljuset på tårtan! Haha..man tar väl vad man haver;) Jag träffade en ny kompis igår. Stoffe tyckte såklart att jag var mongo som bytte nummer och han höll på att dö när jag berättade att jag hade skickat sms till Kajsa. Ja hon heter så. Supertrevlig. Stoffe tycker att jag är sjukt påträngande och kallar mig nu för Ove Sundberg. Får väl ta det. Sån är jag;)


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Jag blir så sugen att jag döööör!

Jag tror nog att mitt sockersug aldrig kommer att gå över, Jag är livstidsdömd till att alltid vilja ha godis.



PUSS

2011-03-07 @ 09:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0