Slut som artist?

img_3850 (MMS)

Igår skulle vi köra hela vägen in i kaklet var det bestämt. Lowe skulle hänga med mormor och morfar och chaufför var ordnat. Taxi Ylva;) Jag började kvällen med en helmysig 30-års fest. Eller 30x2 var det eftersom både min barndomskompis Daniel "Lillis" och hans flickvän Lisa fyllde år. Alltid kul att prata barndomsminnen och jag kan säga att jag är smått oroad för en av mina kompisars extrema detaljminne. Kan nog förvänta mig alldeles för sjuka storys när jag fyller 30! Får väl skylla mig själv som bjudit på så mycket:) Jag mötte senare upp Stoffe inne på Münchenbryggeriet där det va BK Sol fest. Skoj även om jag inte kände så jättemånga. Mamma hade pumpat upp deras "wigwam" säng som faktiskt var helt underbar att kasta sig ner i klockan 4 på morgonen! Klockan 7 när Lowe var uppe och röjde med min mamma så var den inte lika skön längre. Vi låg i kraftig lutning som två packade sillar i mitten av sängen. Gick ner och la mig i mammas och pappas säng en stund och fick sova till 10! Lyx:) Nu ska jag öppna mitt paket eftersom jag fyller år idag! 29..lite smått meningslöst.. Spännande;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0