Helt normalt

img_6629 (MMS)

Vår honkatt är inte riktigt som alla andra. Inte vår hankatt heller iof men han intar i alle fall inga kåt positioner. Här blottar hon hela hängbuken och härligheten och vill bli klappad. Vi har skrivit dom sista papprena för lägenheten och fr.o.m. idag så är den inte vår längre. Visade upp den innan för köparna så att dom fick chans att inspektera städningen. Som man ska göra och inte som sluskarna vi har köpt hus av. Kommer ingenstans med våra klagomål på städningen tyvärr. Dom tycker att dom har städat och vägrar låta oss ta dit en oberoende firma som granskar och betala om dom kommer fram till att det är dåligt städat. Tycker synd om dom som städat. De lär ju bo i rum med avföring och matrester på golven. SÅ imponerad är jag av deras "städning". Vill faktiskt inte ens kalla det för städning så det ska jag sluta med. När jag städar så är det städning. Ska fotografera alla äckliga brister och skicka till dom idag. Ska skriva nåt riktig spydigt också. Sen ska jag ringa och be mäklaren som sålde till oss att dra åt helvete. Det är fredagsmys mina vänner:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0