Partej

img_7124 (MMS)

Lowe däckade först. Jag lade honom till vänster på ett täcke men han hittade tydligen ett bättre ställe. Ser verkligen jätteskönt ut. Skulle ha tagit taxi hem men det var tydligen slut på alla bilar med barnstolar. Alla spädbarn som skulle hem från golden hits. Man kan ju tycka att dom kunde ta tuben eller nattbussen. Ja ja. Vi fick i alle fall gå hem jag och Lowe. Eller Lowe låg i vagnen och undrade varför i helvete vi skulle ut och gå mitt i natten för? Allt han ville ha var välling och sen somna om. Det tog nästan en och en halv timme och kallt var det. Dock ganska uppfriskande. Blev jagad en bit av något som jag var helt övertygad om var en våldtäktsman. Det visade sig vara en ekorre. Läskiga dom små jävlarna:) Idag är vi bakis båda två. Jag och Stoffe alltså. Inte Lowe men det kanske ni förstod. McDonalds intaget och nu ska vi hämta lite grejer medans Lowe hänger med mormor och morfar. Städa i lägenheten ska vi försöka hinna med också...och förhoppningsvis IKEA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0