It's back

img_7682 (MMS)

Den fruktansvärt fula kattmöbeln har gjort entré idag. Den ska stå i förrådet där ingen behöver se den. Katterna är gladare än någonsin. Jabbade och fräste från varsin plattform. Vi håller dom inne nu när vi flyttat för att dom ska rota sig innan vi släpper ut dom så att dom inte springer till Huddinge. Annars har dagen bestått av att plocka, få saker på rätt plats och sist men inte minst tapetrivning. Det tar sin lilla tid kan man säga. Har googlat och hittat lite tips så imorgon ska jag införskaffa tapetklister och byggplast! Förhoppningsvis en tur till IKEA också! Nu är jag så efterbliven att jag sitter i skogängshallen och ska titta på Stoffes lag i div 4 spela första kvalmatchen upp till div 3. Känns som lyx att bara vara själv. Hade kunnat sitta och stirra in i en vägg och varit nöjd med det. Köpte snus idag! Bara sådär! Vad var det för infall liksom? Har bara tagit några prillor sen jag blev på smällen och så bara när jag druckit. Det sjuka är att jag vill ta en nu. Usch inte bra:( Med tanke på hur "bra" min karaktär är just nu så misstänker jag hur det kommer sluta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0