Morgonstund har guld i mund...

img_9446 (MMS)

Gammalt uttryck. Undra om det är mund eller bara mun? Ovästenligt så vi skiter i det. Skönt att jag postar bilder klockan 8 på morgonen och bloggar om dom klockan 21 på kvällen. Så är det nu helt enkelt. Börjar få ordning måste jag säga. Dagen började med en ganska gnällig Lowe som tyvärr vaknade alldeles för tidigt. Han vaknade vanlig tid. Dvs halv 7 och det är ok om han somnar 19..inte 21-22. Jag satte igång och riva lite tapet och insåg vilket helvetes jobb det är. Ska ju ner i hela huset dessutom! Ja ja..en vägg i taget:) Vid 9:30 lade vi oss för att vila. Jag var också helt slut vid det här laget. Somnade ju inte förrän vid 3-snåret igår. Bästa svärmor och Svenne var här idag igen och hjälpte mig med Lowe och allt möjligt annat! Nu dricker jag rödvin igen. Tror ni jag har problem:)? Deppar över att jag missade Grey's igår. Hoppas det går att se på internet. Nån som vet? Imorgon ska jag och Lowe ut i friska luften. Han har ju inte kommit ut på flera dagar. Tjohej hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0