Mitt nya porslin!

img_8106 (MMS)

Dagen började bra..Lowe vaknade och var som vanligt på strålande humör runt halv 7. Märkligt nog så vaknade jag av mig själv precis innan. Helt andra förutsättningar. Vi har satt igång att packa nu och i princip hela köket är klart! Riktigt skönt:) Runt 11 drog jag iväg och skulle kolla porslin. Kom 100 meter och insåg att det var punka på höger framdäck! Paniiiik. Ringer Stoffe som kommer dit och får åka iväg och köpa fälgkors. Det som fanns i bilen till extradäcket passar in till bultarna på vinterdäcken:( Jag underhåller uttråkad Lowe bäst jag kan och strosar omkring lite med vagnen. Går helt ok. Tur att han är A-barn. Stoffe ringer dit David med vårt sommardäck och när allt och alla är på plats går det faktiskt undan. Piper iväg så fort det är klart och köper porslin. Min ursprungsplan med vitt, grått, färg sprack men är riktigt nöjd ändå! Äääälskar den turkosa färgen och grått är snyggt till allt! Nu taggar vi inför säsongens sista och helt avgörande match. Vinner vi den här går vi upp en division och förlorar vi så skiter det sig! Måste försöka ladda fram en "innan match bajs" också. Jag vet..tmi (too much info) Åh va jag hade velat sitta på snaps nu i vårsolen! Underbart gissar jag! Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Fy fn vilket fint porslin, älskar den grå!!!!!!

2011-03-19 @ 15:49:41
URL: http://spunkaromedusin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0