Solstrålen

img_1855 (MMS)

Han vaknade innan klockan 6 imorse vilket just idag var galet med tanke på att han hängde med mig på träning igår. Kom inte i säng förrän klockan 20:30..en och en halv timme senare än normalt. Tryckte i honom välling och sjöng björnen sover varvat med buff brevid mig i sängen och vips så somnade korven om. Sov till 8 och var såhär glad! Ska försöka få en bild på hans coola nya jeans. Han går ju till attack mot mig varje gång jag försöker ta ett kort vilket resulterar i en massa skitdåliga överkroppsbilder som är helt suddiga. Skam den som ger sig! Har beställt provbitar på 3 olika golv som jag håller tummarna för att jag ska gilla. Ljusa laminatgolv i lite olika utförande. Fick nya skor från H&M efter att jag reklamerat dom förra. Gick sönder efter 4 timmars nyktert användande. Inte stabilt:/ Ville faktiskt ha pengarna tillbaks eftersom jag inte litar på att dol här håller heller men vi får väl se. Gick en sväng till ICA och handlade inför fredagsmys ikväll. Först jag och korven och sen vid 21:00 kommer Stoffe äntligen hem! Raka benen kanske;) På menyn står lchf pizza med hemmagjord vitkålssallad och sen lite hallon med grädde och kanske grönsaker med dipp! Längtar så jag nästan dregglar. Vi hade tur och missade nästan snöstormen helt. Vafan ska det snöa för:( Lowe har precis lyckats "sabba" tv'n. Han höll i boxer fjärren i totalt 10 sekunder och första gången ställde han in så att det bara går att kolla på HD kanaler. Jag har ingen aning om hur man får bort det. Andra gången delade han upp bilden i 2 likadana bilder. Visste inte att det var möjligt heller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0