Framtiden klar?

img_1174 (MMS)

Runt 11 var han vilad och matad så vi styrde kosan mot Gabbe och Kristineberg! En promenad in till stan stod på schemat där vi skulle provduka med Mateus porslin. Jag vet att det låter efterblivet. Men sånna är vi. Efterblivna:) Ett stop på Zara hann vi med. Köpte byxor till mig och jeans till Lowe. Älskar deras barnkläder. Små vuxenkläder i miniatyr. Dulligt:) Gabbe visade mig en supermysig Marokansk butik med bla härliga kuddar och toffsar i sammarbete med Maria Montazami. Lovely! Där köpte hon en av sina 3 kuddar för dagen. Dom andra 2 på indiska. Sen var vi inne på Åhléns och PUB och stod och provdukade och diskuterade färger, former och storlekar. Jag har bestämt mig för vitt och grått nu tror jag och uppläggningsfat i fina färger! Vad tror ni? Ev. klämma in en lila färg också men är lite osäker! Lowe var ändå duktig med tanke på att han satt i sin totalt nerkissade (försvarar mig med att tiden bara gick) blöja i flera timmar tyst och snäll. Han försökte riva ner en kanna för 400:- efter att han blev väckt ur sin dvala av en skrikande vidrig unge inne på PUB. Tack för den. Vi försökte runda av med en trevlig lunch och det gick sådär. Massa härliga goda räkor men Lowe betedde sig som ett ärkesvin. Ett sött sådant dock:) Kastade traktorer och kräktes upp mat. Gabbe blev nog mer stressad än mig men vi åt rätt fort och rörde oss hemåt. Det blev superstressigt helt plötsligt att hinna till träningen. Kastade i Lowe mat och ner på innebandyn. Där sken han som en sol och provade bland annat på att vara målvakt. Hoppas han bestämmer sig för att bli powerforward:) Nu ska jag och bror mysa och dricka rödvin! Love life:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0