Syskon & Kusinträff

img_9049 (MMS)

Idag har vi hängt med min bror och hans lille Leo hela dagen! Supermysigt och väldigt skönt. Tomas sov hos oss och åkte och hämtade Leo i morse. När dom kom tillbaka erbjöd sig Tomas att hänga med grabbarna så att jag fick vila. Bara sådär:) Jag är trött heeela tiden just nu. Vet inte vad det beror på men jobbigt är det. Sen har det varit bus hela dagen och en tur till Rådsparken för att titta på djuren. Både ville såklart upp och gå och ramlade runt i vattenpölar överallt. Kändes sådär fräscht med tanke på att det var vatten blandat med djuravföring. Blää! Gjorde mitt bästa för att hålla Lowe på fötterna och nu är alla kläder sanerade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0