Tidig aktivitet!

img_4609 (MMS)

Stack iväg runt 9-tiden imorse och träffade min kusin Anna och hennes lilla Klara som är 7 månader vid öppna förskolan. Testade den vid kyrkan idag och den var bra. Synd att vi flyttar snart. Ska försöka besöka den någon gång till innan:) Tredje öppna förskolan besöket på 1 år. Bra eller anus som Filip & Fredrik hade sagt? Packade min första flyttkartong strax innan. Börjar bli dags nu men så svårt att packa när man har en liten och behöver saker. Funderar på vart jag ska ställa alla färdiga kartonger utan att Lowe välter dom. Vi har ju trots allt bara 2 rum. När vi kom till öppna förskolan så var det en mamma där som jag sett ute med barnvagn förut med sin son som var i Lowes ålder. Jag vet att jag tänkt att hon sett lite "ouppdaterad" ut om ni förstår vad jag menar. När vi kom in i lekrummet däremot så trodde jag att jag såg i syne. Hon låg och gjorde armhävningar!! Anna..såg du det? Glömde fråga dig när vi gick! Förutom den konstiga grejen så verkade hon trevlig. På sångstunden var det en del gudfruktiga sånger eftersom vi var i kyrkan men oxå en hel del sånger som jah faktiskt kunde. Har ju känt mig helt sämst på förskolan i fullersta för att jag inte kunnat någon sång:( Man fick dessutom sånghäfte i kyrkans. Mycket mycket bra. Lowe ville inte sitta med mig utan stod i mitten och dansade så fort gitarren satte igång. När varje låt var slut så applåderade han lyckligt och hysteriskt. Har laddat ner en ny app där man kan förvränga bilder. Riktigt skoj! Den här bilden tex. Coolt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0