Underbar dag!

img_8089 (MMS)

Startade lite för tidigt som vanligt nu för tiden..klockan 6. Resultatet blev att jag satte igång och baka inför kalaset imorgon klockan 8 och sedan dess har jag varit igång! Fick en paus i det underbara vädret och sällskap av mini-me såklart men även Anna & Sebbe. Hittade ett smultronställe vid sjön där det var hur skönt som helst att sitta och njuta av solen. Total terräng och ett ordentligt träningspass att ta sig dit och därifrån med barnvagn.. Var nog lika bra med tanke på att jag tryckte en pizza till lunch. Är normalt inte särskilt förtjust i pizza men var nog lite bakis idag:) Vet inte om jag försöker illustrera hur gasig jag blev av Pizzan eller om jag saknar gravidmagen. Jag gissar på det första med tanke på att jag inte alls tyckte om att vara gravid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0