1-års kontroll

img_6864 (MMS)

Var det dags för idag. Bestämde mig för att gå dit och hem och resultatet är att jag är helt slut i arslet. Jag vet att det låter konstigt och jag kan meddela att det känns konstigt oxå. Längtar så efter min behandling som jag ska få imorgon bitti klockan 8! Knäcka till axel och förhoppningsvis få lite ordning på baksida lår. Konstant stram. Börjar bli tröttsamt. Axeln känns helt inflammerad vid det här laget. Kan bero på att jag inte vilat. Burit unge, dragit vagn, boxats och spelat innebandy. Bra? Lowe hade gjort sin största viktresa hittills så snart är han tjock som mamma och pappa;) Nej det kommer han inte att bli..inte så länge jag bestämmer och det gör jag tills han är 18:) Han hade äntligen kommit ikapp sin längdkurva. Han är 80 cm lång och väger 11,6 kg. Ingen fara på taket. När vi vägde för 2 månader sen vägde han 9,nåt. Ökningen kan ju bero på att vi tryckt i honom mat under samma period för att både jag och Lowe ska få sova mer än 2 timmar i sträck! Han har ätit på följande sätt: middag runt 18, gröt 18:30, välling 19, välling 24:00 och välling 04:00. Jag vet att det är stört men inget annat har funkat. Nu har vi tagit bort gröten och han verkar själv ha växt ifrån 04:00 matningen och vaknar istället glad vid 06:00. Jobbar på att han ska sova till 07:00 i alle fall. Drömma går ju;) Han älskade dockorna och vagnen i väntrummet. Nu måste jag bara övertala pappa Stoffe om att killar absolut kan leka med dockor. Fick bra info från svärmor som ska backa upp förslaget. Stoffe hade nämligen en docka som hette "ettan"..lite osäker på namnet. Ska försöka mig på att söka utbildning..igen..redovisningsekonom..igen..på Eslövs yrkeshögskola..igen! Ska ringa och prata med dom först så jag inte söker och får avslag pga samma sak igen. Tror att det här är en lite annorlunda utbildning där inte samma krav på yrkeserfarenhet fanns! Håll tummarna för mig. I så fall blir det 3 års halvtidsstudier på distans. Räknar stenhårt med assistans från Kristina och Jonna:) Eller hur tjejer?


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Du ska ju komma till IHM!!!!

Jaaa det tycker jag, så vi kan studera ihop!

2011-03-10 @ 13:06:38
URL: http://jacquelinep.blogg.se/
Postat av: Jonnna

Självklart! 

2011-03-11 @ 09:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0