Slut som artist!

img_8699 (MMS)

Har varit och flyttstädat ett hus idag. Tänkte att jag behöver öva lite inför vår flytt i veckan. Shit va tid det tog! Fönsterputsning är ingen lek. Var iväg och igång mellan 9-17. Heltid idag med andra ord:) Lowe hängde med morfar han hemma hos dom. Skötte sig exemplariskt och bajade inte förrän jag kom och hämtade honom. What's up with that? Misstänker att dom gaddat ihop sig faktiskt. Åt två ägg vid 8 och har nu tryckt en sallad med avocado och rakis från kvarnbergsplans pizzeria! Satt fint. Märkligt nog så har jag inte varit direkt hungrig trots total näringsbrist. Är jag sjuk tror ni? Nä. Hade fullt upp med allt vaskande så jag tänkte väl inte på det. Tänk om det var så oftare. Va smal jag skulle va;) Nu kaffe och innebandy och sen ett lååååångt bad! Skulle behöva packa några kartonger men tror inte jag hinner det. Svårt när Lowe sover oxå. Vill inte röja överdrivet. Får se hur det blir. Ha en fortsatt trevlig måndag!


Kommentarer
Postat av: Marita

Flyttstädning som är så jobbigt. Att du orkar

2011-04-12 @ 15:22:40
URL: http://flyttstad-jonkoping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0