Rester

img_2052 (MMS)

En som ställde upp och åt några av kakorna som var kvar var Ylva. Tyckte nog att hon åt ganska dåligt ändå. Fick ta med mig resten av kakorna plus tårtan som blev över till träningen. Väl där var det endast två som gick att tvinga i lite tårta. Resten var jäkligt reserverade. Kan iof bero på att vi skulle ha en och en halv timme träning men vad vet jag;) Xica tog med sig tårtan hem och Anna kakorna. Tack brudar! Ni har räddat mig från fetman. Min bror kom och åt middag med mig och passade Lowe medans jag var på träningen. Första tisdagen den här säsongen som jag fick träna utan Lowe. Full fokus. Sen sov Tomas här och nu är han och hämtar Lowes kusin Leo som är ett halvår äldre. Vi ska hänga idag:) Ska ha onyttighetslöfte igen. Börjar med en månad fr.o.m. idag. Jag och Ylva. Vi måste bli kvitt sötsuget som helt spårat ur! Nu kör vi:) Jag och Linn körde ju ett liknande race i höstas som höll i sig riktigt länge. Måste bara klara av det här. Hejdå du karaktärslösa Stina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0