Paketinslagning

img_4161 (MMS)

Stoffe kom hem efter en shoppingrunda där han letade present till mig som fyller år på söndag...tihi:) 29..suck. Jag ska vara i toppform när jag är 30 så ett år har jag på mig att bli skitsnygg. Har alltid sagt att jag ska pika när jag är 30. Får se hur det blir. Jag passade på att slå in Lowes presenter. Han fyller på onsdag. Så sjukt att han är så "stor" nu! Stoffe berättade när han kom hem att han i princip blev utskälld på kicks när han försökte köpa i.d. bare minerals puder till mig så det får jag inte i present. Haha. Vilket mongo. Det är väl bara att sälja. Sälj, sälj, sälj!


Kommentarer
Postat av: Jonna

ojojoj vilka fina paket! Mysigt!

2011-03-03 @ 17:30:49
Postat av: Marie Jansson

Nämen, varför fick han inte köpa i.d. smink? Kicks har väl dessutom precis tagit in det så det borde dem väl vilja sälja? Ellä? :)

2011-03-06 @ 19:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0