Ops!

img_9486 (MMS)

Bra morgon. Stoffe hade åkt iväg till jobbet och jag skulle vara duktig och slänga lite kattbajs direkt i soptunnan ute för att slippa stanken. Herregud vad dom skiter och pissar nu när dom är inne. Slänger ut dom snart tror jag. Om jag får för mesiga Stoffe;) Tillbaks till sak. I samma sekund som jag drog igen dörren insåg jag mitt misstag. Dörren gick i lås och jag hade inga nycklar! Paniiiik!! Lowe hade jag som tur var satt i sängen så han kunde inte göra illa sig men ändå. Där stod jag i chinos och foppatofflor klockan 9 på morgonen och lekte tittut med en förvirrad Lowe vid fönstret. Stoffe fick vända framme i Bromma. Lagom nöjd. Hur som helst så löste sig allt innan värderingsmannen kom och värderade upp vårt hus. Hejdå topplån:) Nu ska jag och min nya granne Ylva hänga!


Kommentarer
Postat av: Sb

Lowe har allt en rolig morsa han :D

2011-03-31 @ 16:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0