Ny adress

img_1301 (MMS)

Kör en favorit i repris på bilden. Hur rolig är den inte? Dessutom så orkar jag knappt andas just nu. Så trött är jag! Har flyttat från klockan 14 idag och nu är klockan 02:00. Första vändan körde jag och Svenne själva medans bästa svärmor hängde med bästa Lowe! Nästa lass så kom Stoffe hem och världens snällaste David och hjälpte till. Nödvändigt med tanke på att jag knappt kan rubba vissa möbler. Allt har gått väldigt bra måste jag säga. Inget kras och en extremt snäll och medgörlig Lowe. Han måste vara världens bästa barn. Tror det. Det mesta har dessutom kommit på rätt plats. Bakslag på en del saker. Extremt dåligt putsade fönster, en toalett som inte spolar, 3 avlopp som inte funkar och ett helt galet fall i ena badrummet. Jobbigt att behöva klaga men vad ska man göra? Vet däremot inte vad som gäller med toaletten. Ska kolla upp! Okej hörni. Nu krampar min axel. Kan inte skriva mer..måste sova..hejdå hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0