Lyckat kalas, lyckad dag!

Dagen började tidigt som vanligt och tur var väl det med tanke på allt som vi skulle hinna med innan klockan 12 när vi skulle öppna upp dörrarna för dom som ville komma. Var så sjukt nervös över hur det skulle gå med mina fotbollstårtor som jag fått för mig att jag skulle göra. Inte en heller utan TRE! Gick över förväntan och samma sak med mina färglada cupcakes. Nästan stolt över mig själv:)

Eftersom vi bor så litet just nu kändes det mest lämpligt med öppet hus varianten. Däremot blir det ett ganska långt kalas då. Tur att Lowe höll humöret uppe och tur att det var så trevligt att det inte kändes långt! Tack alla underbara familjemedlemmar och vänner som kom och gjorde vår älskade Lowes första kalas i livet till något alldeles speciellt. Massa kärlek! Han fick massor av fina presenter som vi bugar och bockar för men jag måste ändå nämna tavlan som han fick av sin gudfar "Berka" eller Christoffer. Så sjukt fin. Fattar det knappt själv. Kommer passa perfa i Lowes nya rum!

Här kommer ett axplock i bilder från dagen som nu ska avslutas med ännu en synd. Hamburgare med pommesfrittes! Prinsen sover som en stock och snart är det solsidan. Jag och Stoffe får passa på att njuta av varandra ikväll..(fri tolkning) eftersom han åker till Norge på utbildning imorgon och kommer hem först på fredag:( Vi kommer att sakna honom!


Kommentarer
Postat av: Bananen

Det där gjorde du bra Stina! :D

2011-03-14 @ 13:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0