Hipp hipp hurra...

img_2501 (MMS)

hurra, hurra, HURRAaaaa! Vår älskade stora lilla kille fyller 1 år idag!! Eller egentligen klockan 06:14 imorse. Han visste nog det med tiden med tanke på att han vaknade innan och tyckte att vi skulle gå upp;) Till frukost blev det jordgubbsglass som pappa åkte och handlade klockan 3 i natt när han insåg att vi hade glömt. Söt.. Han älskar sina låd-klossar och har snart suttit fokuserar i 10 minuter och flåsat. Vi satsade inte på leksaker utan saker till hans rum och det gick ju hem. Han tyckte inte att dom runda lådorna eller sparhästen var riktigt lika rolig men man kan inte vinna jämt. Han skötte sig dessutom exemplariskt på träningen igår och det spårade inte alls ur som jag hade förväntat mig! Det märks att han är vuxen nu och tar ansvar för sig själv. Dags att bestämma vad han ska göra med sitt liv. Ska prata om det under dan tror jag! Igår grät jag. Jag vet att det låter skittöntigt men det var nåt som kom över mig och både kändes konstigt sorgligt och lyckligt på samma gång. Rörd över att Lowe skulle fylla 1! Skumt men befriande att gråta lite. Funderade en stund på att väcka honom och kramas men insåg att det var ganska ego.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0