Sommarpojkar

img_7603 (MMS)

Går inte att jämföra förra sommaren med barnen här och den här sommaren. Förra året låg Lowe som en kålmask eller satt i sin babysitter rätt så nöjd med enstaka utbrott. Anton hade precis börjat gå så det var inte så mycket jaga. I år rymmer dom så fort dom får chansen och lär varandra alla möjliga dumma saker. Precis som det ska vara! Jag ammade dessutom och Ljunkan var sjuk och gick på pencillin. I år dricker vi som aldrig förr och har dessutom fått förstärkning av Tessan & David och dom spottar inte heller i glaset. Alla förutsättningar för en lyckad semester. Anton snart 2 år är dessutom kär i mig. Underbart att bli ordentligt uppvaktad! Idag blev han lite väl varm i kläderna och försökte ta sig till second base. Haha..underbart! Han kan inte så många ord men säger Stina. Han gråter inte när föräldrarna går men däremot när jag försvinner från hans radar. Sötnöt:) Jag kommer förmodligen inte kunna sova eftersom jag ser ut som en gris med enstaka mystiska vita fläckar på benen. Aj! Nä SKÅL hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0