Barnfri..en tisdag!

img_5451 (MMS)

Min älskade bror har semester och insisterade på att jag skulle komma och lämna Lowe där för lite kusinhäng i två dygn. 2 "lediga" nätter! Känns galet skönt. Även om man saknar knubbisen så är det välbehövligt. Så länge sen man var ensam bara sådär så jag vet knappt vad jag ska hitta på. Det har resulterat i att jag inte gjort nånting såhär ett dygn senare. Kanske är det som behövs iof. Pratade med bror nu på fm och han hade fått alla barn att somna utan problem. Ja han har 2 egna och är alltså 3-barns förälder just nu. Lowe 15 mån, Leo 23 mån och Felicia 9 år! Blir trött bara jag tänker på det. Vid 4 imorse hade Leo och Lowe, som sov bredvid varandra, vaknat och satt sig upp och snickisnackat lite. Lyckligtvis somnade dom om med lite assistans. Det kommer lite bilder nedan på vildarna från innan jag åkte därifrån. Full rulle:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0