Resturang

img_0843 (MMS)

Vi är på resturang vid stranden. Underbar utsikt och väldigt god mat. Två små minus i form av två barn. Ja jag veeeet att man inte får säga så men helt ärligt så är det 100 ggr trevligare att gå på resturang med bara vuxna utan massa klet, tjoande och gnällande. Istället för att skyffla in köttbullar i truten på Lowe så hade jag kunnat trycka i mig både chardonnay och mat i mängder. Blev trots allt väldigt mycket mat så hälften vunnet. Vi fick lite pyssel till maten. Eller barnen fick. Lowe visade sin uppskattning genom att rita lite på pappret, mycket på sin stol och avslutade med att äta den oranga kritan. Mamma tyckte att pappret var lite väl färglöst efter strecken så jag fyllde i resten med stor koncentration! Bra va? Nu har vi matkoma allihop och djuren ..nej förlåt barnen...sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0