Lutande tornet i piza

img_0568 (MMS)

Min lilla korv fick hänga med mamma på jobbet idag oxå. Ska försöka få min dator att fungera inför att jag ska börja jobba nu 1/7. Det blir halvtid och hemmifrån med liten O i släptåg fram till 1/9. Någon som är avis? Min vikarie slutar nämligen den 30/6 eftersom hon fått erbjudande om fast tjänst på ett annat företag och det här var den bästa lösningen vi kom på. Äh kommer nog gå bra. Köpte en stor box med lego duplo innan som han sysselsatte sig rätt bra med. Tror han har talang för bygg. Blir väl snickare kanske...eller dansare. Hugget som stucket och hur som helst lika manliga yrken. Hängde ut tvätt när vi kom hem och den har nu hängt ute och torkat i ösregnet. Bra Stina, jättebra. Får åka med dyngsura kläder i packningen i morn till Halmstad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0