Druvsaft

img_6999 (MMS)

Vi var på kalas i lördags. Min faster fyllde 50 och det bjöds på trädgprdsfest. Jag, mamma och fisen pyste dit i mammas extremt minimala bil - en Toyota yaris. Ändå förvånansvärt körglad kan jag konstatera efter 1 timmes körning på snirkliga vägar. Ja jag körde och mamma tog ansvar för underhållningen i bilen. Och rödvinsdrickandet på festen. Hon sjöng en sång som innehöll väldigt mycket voffande och jag tror varken jag eller Lowe var beredda på den första omgången voff! Jag höll på att skita på mig och köra av vägen. Vad som hade kommit först är fortfarande oklart. Lowe var nära tårar men höll sig på mattan. Ni kanske förstår nivån på voffandet då? Efter några omgångar tjöt han av förtjusning och nu är det en given favoritlåt. Jag kan den inte riktigt men improviserar gärna friskt. Lowe såg i slutet på festen ut som en uteliggare som fått stryk. Hällde druvsaft över hela sig. Min faster lugnade mig med att "skitiga barn är lyckliga barn"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0