"Bada, bada"

img_2855 (MMS)

Oj va han pratar! Bada,bada..mamma,pappa,traktor,tack,hej,div. djurläten,där,farmor,vatten,ja,borta,ragga i form av gagga. A-barn. Har jag sagt hela tiden:) Badat hela dagen och sen strosat i Söderköping. Bästa stället..smultronstället! Ökänd glassbar. Liten O fick en "bubblig Bengt" och vi andra mölade i oss alla möjliga konstiga varianter. Fyfan va jag hatar flugor. I natt var det 4 jävlar som hade letat sig in i vårt rum. Klockan 4 fick jag nog och gick upp och krafsade fram smällarn. Fick smälla två diskret på och runt Lowe i spjälsängen utan att väcka honom. En konst kan jag säga. Borde tom bli en sport. Själv la jag mig på kudden i omgångar. Blev väckt av en vidrig fluga..satte mig upp och mördade den. En efter en. Systematiskt och halvt sovandes. Vaknade med två fluglik brevid kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0