Sommarnatt

img_4140 (MMS)

Efter blödande knogar, ett antal svordomar och typ 3 timmar så hade vi satt ihop 5 stolar att sitta på utomhus. Eller VI fick inte ihop nån stol, men David fick ihop dom. Stoffe brann av och gick och duschade och jag satt mest och slet i dom olika delarna. Helt störd konstruktion. Fick IKEA att framstå som himmelriket i jämförelse! Påminde lite om en dansk garderob vi köpte när vi bodde i Norge. Bara den meningen får en ju att fatta att den monteringen skulle gå åt hellpytta. 4000 olika typer av skruvar mm. Trauma for life. Hur som helst så vart det en helkväll med grillat, drinkar, rose, sällskapsspel och klädklättring med Tessan och David. Kosthållningen blir som vanligt strålande när man är bakis?! Försökte kompensera genom att powerwalka och klippa gräset i området. Tror att jag fick ragg när jag var som mest motbjudande. Jag fattade inte det eftersom jag mest ville bli klar och inte lyssna på en medelåldersman tjata om gräsklipparens funktioner men Stoffe påpekade det för mig sen. Just nu ser vi om en film som Stoffe somnade ifrån. Jättekul för mig som varit vaken hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0