Heja Sverige!..

img_8595 (MMS)

eller? Jo alltid heja Sverige men helt seriöst! Josefin Öqvist var den enda som levererade och hon flög som ett torrt skinn över hela plan. Så fullkomligt slut att hon var tvungen att byta. DET är rätt inställning. Vad fan pysslade resten med? Behållningen var att få en glimt av min snygga kompis Kate på läktarn iförd egentillverkad sverigeklänning. Lindahl borde skämmas i minst 2 år framöver och Dennerby borde förstå att det bara finns en stjärna i målet..just det, Sofia Lundgren! Hur som helst dmså hade jag LCHF laddat! Helt plötsligt gillar jag oliver som jag avskytt hela mitt unga och än så länge korta vuxna liv. Utöver det salami och tomat/feta. Asgott och enkelt. Konstigt att man sätter "as" framför saker förresten. Eller det kanske inte "man" gör utan snarare jag. Asfort låter liksom inte så smarrigt utan snarare något som en gam ska mumsa i sig efter att hyenorna har slitit det i stycken. Tål att funderas på. Tveksam till att det finns med i svenska akademins ordlista som annat än just kadaver. Hmm. Kul att säga i alle fall så jag ska nog fortsätta. Askul:) Betyder det också att mumsa i sig kadaver fast mer allmänt? Eller vad roar sig as med? Ingenting va vid närmare eftertanke. Asen är ju döda. Nä nu lägger jag ner innan mitt huvud exploderar. Rymmer inte så mycket vetni! Rymmer aslite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0