Pappamys

img_5574 (MMS)

Mina..bara mina.."my preeeciouse".. Jobba, leka, jobba, mata, byta bajsblöja, leka, trösta ibland och påta på tomten. Därav ingen bild på mig. Jag ser tydligen lika sliten ut som jag känner mig eftersom min observanta pappa (fullt med ironi) hade sagt till mamma att jag såg trött ut. Han har nästan rätt..jag är inte trött, snarare medvetslös på sparlåga och med ett konstant dåligt samvete mot Lowe. Världens bästa fis har jag men är bara stressad. Imorgon blir det badmys med full fokus. Ska bara jobba lite först..och kanske tvätta..en liten sväng med dammsugaren men SEN! Suck. Det enda positiva är att jag knappt hinner äta. Bra med tanke på att jag och Stoffe tävlar. Den som går ner 10% av sin kroppsvikt först vinner. Efter 1 vecka leder jag med 1 kilo minus och Stoffe 1 hg. Behöver dock hjälp att komma på antingen ett straff för den som loosar eller en vinst för den som vinner. Jag tycker straff är roligare men vi får se. Nä nu ska jag dreggla till Joel Kinnaman och sen förhoppningsvis drömma om honom oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0