Vårt nya hus

Vågar ju inte riktigt vara säker förrän vi skrivit kontraktet men mentalt har jag redan flyttat in:) Fatta vilken besvikelse om det skulle komma ett bud nu. Skulle leta upp alla inblandade och "go crazy on their asses". Men jag är positiv. Vi får det. It's ours. Väldigt va international (läses med extremt överdrivet engelskt uttal) jag blev då. Saknar jobbet kanske och att mejla till mina Belgiska kollegor på knackig gymnasie-engelska. "Hello Kathelijne..bla bla bla" (En av mina många kollegor) Ja tillbaks till sak. Fokus Stina, fokus!

Det är en ganska gammal prägel på vårt nya boende för att uttrycka sig milt. Det finns bland annat ett rosa baddrum på övervåningen som nästan är så fult att det borde få vara kvar. Är säkert tillbaks "in style" snart.



Köket har en bländande originaldesign från 69 med undantag för lite nyare vitvaror. Fläkten däremot, den har hållt! Kult:)



Fasaden tycker jag om och även vår lilla friggebod på framsidan. Gult är inte fult. Även om jag skulle ha valt grått och vitt:) Huvudsaken är att det är nymålat, bytt panel och fräscht!



Vi slänger oss numera med ord som "det har potential" och andra klämkäcka faser!

Kommentarer
Postat av: Linn

Åååååå GRATTIS!!!!

2011-01-06 @ 21:05:09
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Sara

Är det ett rosa badrum jag anar? MÅSTE bevaras =)



och grattis till huset!!!

2011-01-07 @ 12:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0