Feber

img_4871 (MMS)

Idag är det tufft för lilleman. Innan vi fattade att han var dålig så tyckte vi att han var onormalt gnällig. Inte konstigt med tanke på att han hade 38,8 stackarn. Kokhet oxå. Han har sovit massor och fått vatten och Alvedon. Hoppas det är bättre imorgon. Förresten. Fan va bra det är med panntermometet och örontermometer! Man har ju nästan trauma efter barndomen och stjärttermometern. Lite idominsalva och sen ligga med den i bajan i typ 1 minut!! Galet förnedrande. Annars håller vi på och gör mer plats i sovrummet till Lowe så att han ska kunna ha det som sitt rum. Bort med sängborden bland annat. Vi har flyttat mattan från köksbordet och lagt den under soffan istället. Vart bra faktiskt men nu inser jag verkligen att jag vill ha ett mindre matbord. Det vi har nu tar upp hela jävla lägenheten! Antingen ett ovalt vitt högblankt eller ett rektangulärt lite mindre. Helst hitta begagnat och sälja vårt men vi får se:) Vi skulle ha varit på middag nu hos Stoffes kompis och hans tjej som fått barn för ett tag sen. Andra gången som vi blivit ditbjudna och andra gången Lowe är sjuk och han och jag blir kvar hemma:( Stoffe åkte såklart med en julklapp till Lilly:) Får väl se henne snart hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0