Flörtis

img_5637 (MMS)

Syns inte så bra på den här bilden kanske men han har börjat flörta. Visserligen med båda ögonen samtidigt men så sött så man dööör! Den här dagen har annars inte bjudit på så mycket spänning. En och annan bajsblöja, vilket i sig kan vara spännande, men inte mer. Vart en tur till centa med vagnen för att köpa lite mat och annat fix. Bland annat presenter till på lördag då vi ska på dop/bröllop. För mig blir det nyktert då jag har 2 matcher dagen efter. Bra tajmning;) Såg en skitkul film igår. "Get him to the greek". Vi fick se den istället för filmen från 1987 som Stoffe lämnade tillbaks. Skönt AA att det finns fler som gjort samma miss. Man börjar ju undra om det är medveten taktik om det stod på hyllan vid nyheter för några månader sen också. Till middag idag blev det pannbiff med vitkålssallad och gräddsås. Sjukt smaskigt! Det har hänt nåt med mig sen jag började med LCHF. Jag blir nästan aldrig hungrig längre? Förr så blev jag vrålhungrig minst 6 ggr/dag och GALET aggressiv om det tog mer än 5 minuter innan jag fick i mig nåt. Det händer inte nu. Behöver mat ungefär 2 ggr/dag och äter inte särskilt mycket när jag äter heller. Är helt övertygad om att det är LCHF's förtjänst. Det måste det vara:) Linn - ja Lowe springer i princip fram. Han började med några steg när han var drygt 8 månader och vid 9 månader så gick han. Så full rulle var det här;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0