Huddinge IK-Täby

img_8050 (MMS)

Derby i storängshallen och vi var på plats för att heja fram moster Jonna och hennes lag Huddinge IK! Tyvärr förlust men tappert kämpat:( Lowe gjorde storstilad entré och drutta på näsan. Efter det gick det dock bra. 10 minuter in i matchen kom Ylva och Ronja. Vilken lättnad:) Ronja lekte med Lowe och passade honom hela tiden. Jag kunde bara luta mig tillbaka och sitta och snacka skit med ylva på läktaren. Klockrent:) Om jag ska ha flera barn så ska barn nummer 1 vara minst 8 år så att han kan passa barn nr 2! Bra plan..mycket bra plan:)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Stina, nu är de klart att jag gör min praktik i Rönninge så de är inte så långt från er så då måste vi ses och luncha :D



Pussssssssss

2011-01-31 @ 18:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0