Morgonstund har guld i mun..

img_5916 (MMS)

Ett talesätt som satt på en tavla hemma hos mig när jag växte upp. Rätt konstigt egentligen. Fantastiskt att man kan vara så glad och i gasen direkt när man vaknar! Önskar att jag också funkade så. Fyfan hörni. Igår kväll hade jag så fruktansvärt ont i min kropp att jag höll på att få panik. Jag måste få hjälp och det NU! Har varit stram i baksidan av låret på höger sida ganska länge och det har gjort att jag får ont. Igår nådde det sin kulmen och jag var helt knäckt. Hatar värktabletter men tryckte till slut i mig en citodon. Värken försvann men sen hände nåt konstigt. Som om benet svullnade inifrån ända ner i foten. En kall känsla som spred sig och så bubblade och stack det i benet. Kunde inte ligga still med benet och foten och vad jag än gjorde så blev det inte bättre. Var faktiskt på väg att åka in akut för att jag vart så orolig:( Det känns lite bättre idag men smärtan är kvar. Skit i det nu! Det är fredag och vi ska till svärmor på middag:) Har ni sett den nya Halebop reklamen förresten. Åh herregud vilket mongo! Vem har fått betalt för att sätta ihop den irriterande reklamsnutten? En tjej som sitter och piper (sjunger). Så menlös människa och sjunga den kan hon INTE. Nä tacka vet ja Tele2 reklamerna med Fraaaaank (läs med bräk). Borde inte alla andra telecom bolag bara lägga ner? Det hade jag gjort. Går inte att tävla mot reklammässigt:) Reklam är inte allt mina vänner. Jag älskar Fraaaaank men har ändå Telia. Så motståndskraftig är jag. Eller så har jag bindningstid och kan inte byta.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Stina, du får nog sluta med Citodon? Inte så bra med massa illussioner om att benen svullnar upp etc ;)...



Trevlig helg sötnos!

2011-01-28 @ 12:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0