Så var det klart!

img_6585 (MMS)

Vi flyttar förmodligen inom en månad så skicka gärna alla era scheman för dom kommande helgerna så jag vet hur jag ska strukturera upp allt;) Nä skämt å sido, alla som vill hjälpa till får gärna det. Bära, köra, vara i vägen, har tillgång till enorma släp/lastbilar, passa barnet..you name it! Känns skönt att det är klart nu och förmodligen kommer det att kännas ännu bättre när allt är flyttat och installerat. Har precis slevat i mig korvstroganoff minus ris och ska sticka på innebandy. Överlappnings torsdag idag. Dvs jag och Stoffe ses i hallen vid kvart över 8 när han sticker på sin träning!


Kommentarer
Postat av: Anna

E ju ganska arbetsbefriad nu ett tag verkar det som.. Säg till om jag kan hjälpa till med ngt:)

2011-01-27 @ 20:44:40
Postat av: Sb

Jag kan ta barn! :)

2011-01-28 @ 08:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0