Bästa barnvakten

img_8432 (MMS)

Lowe tycker att våra katter är det roligaste som finns i hela världen men tyvärr är det ju inte alls ömsesidigt. Katterna är livrädda för Lowe och sticker som ett skott så fort han närmar sig! Vi har kämpat som FAN rent ut sagt med att han ska låta kattmaten vara ifred och framför allt att katterna ska få vara ifred när dom äter. Verkar som om det börjar sitta bättre å bättre och idag satt han på behörigt avstånd och tittade storögt. Katten något stressad av sin publik men verkade lita på att jag skulle förhindra eventuella attacker;) Besviken idag över att jag bara har lite träningsvärk i biceps från passet igår! Man skulle kunna tolka det som att jag redan är vältränad. HAHA. Men så är det ju INTE mina vänner och då blir jag besviken. Det ska kännas när man har tränat är min filosofi! Helt sjukt igår när jag åkte hem. Helt plötsligt så tyckte jag att det luktade salami från fläkten och blev skitsugen. Sugen hade dock försvunnit när jag kom in men kom på det nu. Hur störd är jag? Ni behöver inte svara;)¨ Budgivningen är igång och jag är sååå nervös! Oj nu rasslar det in sms! Kom ett nytt i skrivande stund om nytt bud. Heja heja:) Skiter snart på mig av spänning. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0