Vill ha!

img_7501 (MMS)

inte till mig utan till Lowe. Vågade inte köpa för minsta storleken var 20 och det mostvarade 12,5 cm tyckte jag hon sa i butiken. Lowe hade bara 11,5 cm nu och jag har tänkt att han ska ha till våren. Får avvakta och har jag tur så rear dom skorna snart eftersom det är höstens modell:) Håll utkik åt mig..Eurosko! Var även inne på stjärnurmakarna och fick min berlock lagad. Ett "L" från Thomas Sabo. Dom fixade det gratis. Den var bara lite uttöjd i låset. Vart sugen på att köpa 2 berlocker men insåg sen att jag inte har några pengar:( En svart katt som dom hade fått in och ett par solglasögon i ray ban modell. Så snygga. Ja ja. Får väl drömma:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0